Alive…

door Angka d'Eez

… but far from kicking.

Het leven heeft soms wat verrassingen in petto, deze keer een minder aangename.
Na 5 maanden zijn de scherpe kantjes er wat af – en dat doet deugd – maar de oude ben ik nog lang niet.

Maar toch, tijd om eens terug een stukje te schrijven, ook al is er niet zo veel te vertellen.
De Terra’s Tuin en het Terra’s Tuinterras zijn wat aan hun lot overgelaten.
De energie ontbreekt om er echt mee bezig te zijn.

Ik laat U wat meegenieten van wat ik zoal tegen kom op mijn wandeling hier in de buurt.

Op een dikke 500m vind ik een stukje onontgonnen terrein. Een favoriete plaats voor hondeneigenaars, om hun geliefd huisdier dat gevoel van wat ongereptheid te geven. Da’s ook de reden waarom ik er al eens naar toe stap.

Vanuit het juiste perspectief waan ik me in een soort niemandsland
IMG_5888
waar schoonheid schuilt in details
IMG_5886
en wilde dieren me vergezellen op mijn tocht.
IMG_5889

Dit moet ik trouwens binnenkort opvolgen.
IMG_5890
Hopelijk dan wat groter, wat dikker, wat rijper. Oogst dicht bij huis.

Ik sluit af met een ongewone gast in de Terra’s Tuin.
In 4 bloempotten op de balustrades van de 2de verdieping fleurden ze een ganse zomer de ramen op.
En dan bij die veel te koude nachten veel te vroeg in oktober, pronkte deze eenzaat in mijn tuin.
IMG_5897
Als deze warmte- en lichtaanbidder er in slaagt om bij fikse koude in een schaduwrijke tuin een bloem te voorschijn te toveren, dan reken ik op diezelfde magie om uit mijn spreekwoordelijk dal te kruipen.

Tot een volgende.

Angka d’Eez

